Dinsdag 18 september - op naar Rome

18 september 2018 - Lemmer, Nederland

Het is 2 uur als de wekker gaat. Een kort nachtje, maar een mooi vooruitzicht. Jannie is gisteravond nog wezen badmintonnen. Ik heb in bed lekker geNetflixt en ben vroeg gaan slapen. Nog even de hondjes naar buiten, die gedag zeggen, de laatste dingen doen en we gaan op pad.

Het is zeer rustig op de weg. Tegen 4 uur komen we aan bij P3, lang parkeren. Zoals altijd is het daar lekker druk, dus is het even zoeken naar een plekje. Vervolgens met de bus naar de vertrekhal waar Jannie (terecht) constateert dat ze nog minstens een uur langer in bed had kunnen liggen. Maar ja, ik houd niet van last-minute en houd ook graag een "beetje" speling. We kunnen namelijk nog niet inchecken en moeten nog een uurtje wachten. Tijd voor een bakje koffie.

Het inchecken van mijn koffer en Jannie haar rugzak gaat vlotjes. Dus hebben we weer voldoende tijd om (verplicht) te shoppen bij de beperkte winkels. Nog een uurtje rondhangen, en dan is het tijd om te boarden. Op naar Rome, waar we een dagje verblijven.

1. Hedwig:
    18 september 2018
    Op naar de volgende etappe! Lekker genieten van alles!